luni, 13 iunie 2011

Giveaway I

Hello!

Cum am promis azi deschid primul concurs de carti de pe acest blog sponsorizat de Libraria Online Libris.

Ce trebuie sa faceti:


*Sa ma urmariti prin Google Contact Friends
*Sa-mi scrieti intr-un comment la postul asta: cu ce nume ma urmariti prin Google Contact Friends, sa va alegeti o carte de pe www.libris.ro in valoare maxima de 40 RON, sa va motivati alegerea si sa scrieti intr-un post pe blogul fiecaruia (cine are) un mic post despre acest concurs.
*Concursul dureaza din 13 Iunie pana in 20 Iunie.

*Castigatorii se vor alege prin Random.Org


Succes tuturor!

15 comentarii:

  1. Te urmaresc sub numele de Geo.
    Am scris despre giveaway aici: http://rebellionabsentee.blogspot.com/2011/06/giveaway-by-emily.html

    Mi-as dori sa castig Moartea la Dallas - Charlaine Harris, al doilea volum din colectia Vampirii Sudului, deoarece am citit primul volum, urmaresc si serialul si mi-ar placea sa-mi continui colectia.

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce fierbe copilul in mamaliga - Aglaja Veteranyi


    De ce?
    1. suna al naibii de bine titlul, si mi se pare o tenta de ironieeee
    2. am vrut sa mi-o iau de cateva ori, dar nu am avut niciun baaan
    3. chiar vreau sa vad despre ce e vorba, nu cred ca e despre un copil care fierbe in mamaliga, though
    4. i have no money but i want books!

    here is the post: http://chefless.wordpress.com/2011/06/13/giveaway-again/

    RăspundețiȘtergere
  3. Te urmaresc cu numele maddailade si am postat aici despre giveaway: http://thepurplespringgirl.blogspot.com/p/giveaways.html
    Imi doresc foarte mult primul volum al seriei "Vampirii din Morganville" - "Casa de sticla" , scrisa de Rachel Caine. Cartile fantasy, cu vampiri sunt preferarele mele, iar multitudinea de review-uri pozitive citite referitoare la aceasta carte m-au facut sa imi doresc cu ardoare sa devorez primul volum al acestei serii captivante.

    RăspundețiȘtergere
  4. GFC: Oana Cimpeanu.Trebuie sa spun ca "micutele mincinoase" de Sara Shepard este alegerea mea pentru ca filmul a fost pe placul meu, reusind sa ma tina cu sufletul la gura de-a lungul intregului sezon.http://www.libris.ro/literatura-universala/micutele-mincinoase---sara-shepard-LED973-102-317-5--c7509--p368247.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Te urmaresc cu numele: Silvia

    Am ales cartea: Shining de Stephen King

    Stephen King este un autor mult laudat, de aceea sunt foarte curioasa sa aflu cum scrie. Chiar imi doresc sa citesc ceva de la el, dar din pacate, nu-mi permit intotdeauna sa-mi cumpar cartile pe care mi le doresc, iar acest giveaway este o ocazie nemaipomenita de a le obtine.

    RăspundețiȘtergere
  6. Te urmăresc cu numele de Luna şi postul e aici: http://unusual-mind.blogspot.com/2011/06/giveaway-by-emily.html
    Cartea pe care mi-o doresc e "Prietenii mei, iubirile mele" scrisă de Marc Levy şi am ales-o pentru că în ultimul timp sunt fascinată de cărţile de la editura trei, şi mai ales ale lui Marc Levy.
    De mult timp tot cotrobăi biblioteca după alte volume, dar săracă treabă în România asta, pentru că există un singur titlu de carte de-al autorului. Fie, mi-ar place foarte mult să citesc cartea şi să o am pe raft.

    RăspundețiȘtergere
  7. Te urmaresc cu numele de ingerash dulce si cartea care mi-ar place este :
    http://www.libris.ro/diete/tu-la-regim-ghid-de-functionare-pentru-o-talie-de-CVE973-669-752-4--c7945--p349937.html deoarece este scrisa de Doctor Oz si mi-ar place sa aflu mai multe informatii despre diete si cum poti slabi mai usor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Te urmaresc cu numele de Beculet.
    am ales cartea :De-a bucatarii - Teodora Rogobete
    pentru ca mi-ar place sa incerc mai multe retete de dulciuri.

    RăspundețiȘtergere
  9. Te urmaresc cu numele de Addicted.

    Am ales cartea "Ce as fi eu fara tine?" de Guillaume Musso. Imi place mult acest autor, mai ales dupa ce am citit "Fata de hartie" si "Vei fi acolo" si n-am avut nimic de reprosat. Am tot vazut-o prin librarii dar mereu am avut alte carti pentru scoala de cumparat si tot aman. Mi-as dori sa castig.

    Postul: http://sadisticpsiko.blogspot.com/2011/06/giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  10. Te urmaresc cu numele de .yoli
    The post: http://obs-for-passion.blogspot.com/2011/06/giveaway.html

    Am ales cartea "Le divorce" de Diane Johnson pentru ca:
    1. Titlul ma atrage extrem de mult, la fel ca si coperta.
    2. Am vazut-o intr-o librarie din oras si mi-am dorit-o foarte mult, dar nah...no money in my pockets asa ca am pierdut-o.
    3. Ce am citit la descriere imi face pofta sa citesc mai mult.
    Chiar imi doresc sa o castig pentru ca cel mai probabil am ce invata din ea si cu siguranta voi rade.

    RăspundețiȘtergere
  11. Te urmaresc cu numele de Iris-chan
    Postul: http://yesterday-in-november.blogspot.com/2011/06/giveaway.html

    Am ales Frumusete si intristare de Yasunari Kawabata deoarece:
    1.Este una din cartile pe care le caut de foarte mult timp,dar din lipsa de bani nu am putut-o cumpara pana acum.
    2.Mereu am fost pasionata de Japonia si de oamenii ce locuiesc in tara asta.
    3.Stilul de a scrie al autorului m-a atras mereu,in romane precum Kyoto sau O mie de cocori si este unul din scriitorii mei preferati.

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna ! Te urmaresc cu numele de Mademoiselle
    Cartea pe care am ales-o este "Intreaba-ma orice" - Mihaela Radulescu deoarece i-am citit toate cartile de pana acum si sunt indragostita de modul ei de a scrie. Aceasta carte este noua si nu am avut nici timpul si nici banii necesari sa o cumpar momentan .
    Postul despre acest giveaway il voi face in scurt timp ! :)

    Pe curand ,
    Mademoiselle.

    RăspundețiȘtergere
  13. Te urmaresc cu numele Carmine
    Postul: http://sulphurize.blogspot.com/2011/06/libris.html

    As vrea sa castig "Umbra lui Poe" scrisa de Matthew Pearl fiindca imi pare politista, iar eu sunt mare fana a acestui gen si fiindca am citit cateva fragmente si pare sa promita.

    RăspundețiȘtergere
  14. hello, em! te urmăresc cu numele: dorina xD

    cartea pe care mi-am ales-o e "portocala mecanica" de anthony burgess, iar motivul pentru care mi-am ales această carte este că mi-a fost recomandată de foarte mulţi oameni. unii au spus că i-a marcat, chiar le-a format personalitatea si vreau sa vad daca va avea acelasi efect asupra mea. de asemenea, titlul mi se pare interesant si sunt foarte curioasa sa aflu de la ce vine.

    RăspundețiȘtergere
  15. Te urmaresc cu numele de Raluca.
    Nu am blog. :(
    Mi-am ales Jane Austen-Persuasiune deoarece imi place stilul lui Jane Austen si vreau sa-i citesc toate operele.

    RăspundețiȘtergere