luni, 11 iulie 2011

Lucky People

Am incheiat un nou concurs Giveaway pe blogul asta.



Si castigatorii sunt:



Mananca, roaga-te iubeste! 








1. Oana Campeanu
2. Yoli
3. Geo
4. Mada
5. Ingerash Dulce
6. Ely
7. Raluca G.
8. Dudus
9. Sonia
10. Nicoleta
11. Oanna
12. Maddailade
13. Larisa






Cum traiesc mortii











1. Crystal M. Rose
2. Addicted
3. Yana
4. Mademoiselle
5. Luna
6. Ana Loveless
7. Simone
8. Iris
9. Carmine
10. Emil





Felicitari castigatorilor!






Astept sa imi trimiteti in decurs de 48 de ore un e-mail cu datele tale de contact (nume, adresa completa, numar de telefon) la adresa: I_Heart_London@yahoo.com.
Daca in decurs de 48 de ore nu voi primi e-mail-ul voi alege alti castigatori! 








Urmatorul concurs incepe peste doua saptamani.

3 comentarii:

  1. nu stiu cum sa iti zic, dar eu votasem cu cartea cum traiesc mortii. asa ca... intr-un fel sau altul, toata asta ar trebui sa se anuleze. >:)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Mada: Credeam ca am scris clar sa spuneti ce carte vreti, nu "cartea a doua". TITLUL exact al cartii!
    E vina mea ca mi-a sarit din ochi cand am notat, dar e si vina ta ca nu ai specificat THE BLOODY TITLE!
    Deci vina se imparte half half!
    Daca ar fi fost doar vina mea, as fi refacut numaratorile, dar acum nu mai pot sa succesc oamenii.

    RăspundețiȘtergere