luni, 12 septembrie 2011

A book found a Winner

Castigatorul din aceasta editie este:














1. Efervescenta Electrica
2. Maria S
3. Mady S
4. Niiic
5. Cutiuta cu Vise
6. Bivolaru George-Cristian
7. Stefana Alexandra
8. Alexandra
9. Simonikool
10. Monika96
11. Florentina Georgiana
12. Addicted
13. Geo
14. Oanna
15. Oanaaa
16. Geanina
17. Carmine
18. Dorina
19. Andreea
20. Mada
21. Waryna
22. Grell
23. Oana
24. Dany
25. Yoli
26. Lavander
27. Zipy




yoli.
Aleg cartea "Parfumul" de Patrick Suskind deoarece are legatura cu Franta, dar mi-a fost si recomandata.
http://obs-for-passion.blogspot.com/2011/09/did-you-know-that.html 






Felicitari Yoli!

Astept sa imi trimiti in decurs de 48 de ore un e-mail cu datele tale de contact (nume, adresa completa, numar de telefon) la adresa: I_Heart_London@yahoo.com.

Daca in decurs de 48 de ore nu voi primi e-mail-ul voi alege alt castigator!







Am si eu o rugaminte la voi: Daca vedeti ca al vostru comentariu (inversiune facuta ca sa evit o cacofonie) nu se posteaza, nu mai trimiteti acelasi mesaj de X ori. Nu apare pentru ca pe acest blog, comentariile necesita aprobare, iar eu nu intru in fiecare zi sa aprob comentariile, ci o data la cateva zile. Atunci va aparea si comentariul vostru o data cu restul care s-au strans. Acelasi comentariu postat de 2-3 imi ingreuneaza mie munca, si ma face sa gresesc la numaratoare, iar asta este tot in detrimentul vostru. Este valabil si pentru comentariile care nu contin inscrieri!

Multumesc!








Urmatorul concurs incepe in doua saptamani.

4 comentarii: